Zalety z przeprowadzenia konferencji nad morzem

Wybrzeże Bałtyku coraz częściej staje się miejscem wybieranym na konferencje. Hotele oprócz profesjonalnie zorganizowanej przestrzeni konferencyjnej oferują również dodatkowe atrakcje, które po pracowicie spędzonym dniu pozwolą w ciekawy i relaksujący sposób spędzić czas. Nie bez znaczenia pozostaje atrakcyjność i wyjątkowość miejsca spotkania, czyli polskiego wybrzeża, dostarczającego różnorodnych atrakcji nie tylko na terenie hotelu, ale również poza nim, w najbliższej okolicy, która jest bogata w ciekawe i niezwykłe lokalizacje. Zaletą polskiego wybrzeża są także korzyści zdrowotne, których dostarcza nam niepowtarzalny klimat nadmorskich miejscowości, sprzyjający wypoczynkowi.

Profesjonalne zorganizowanie centrum konferencyjnego

Hotel, oferujący możliwość organizacji w nim konferencji, powinien być wyposażony w profesjonalne centrum konferencyjne. Samodzielne organizowanie tego typu szkoleń może być sporym wyzwaniem dla organizatorów, dlatego hotele często posiadają dział zajmujący się koordynowaniem tego typu przedsięwzięć. Funkcja koordynatora do spraw szkoleń i konferencji jest niezwykle istotna, ponieważ pomoże on dopasować salę i jej ustawienie ku zadowoleniu organizatorów, jak i uczestników spotkania.

Wybierając hotel na konferencję sprawdzamy, czy posiada on sale na spotkania kameralne, „warsztatowe”, ale i spotkania dla kilkuset osób. W ofercie powinno się również znaleźć zapewnienie o jak najwyższej jakości usług w trakcie jej trwania. Absolutnie konieczne jest posiadanie w salach konferencyjnych dźwiękoszczelnych ścian, zapewniających komfort odbywania wszelkiego rodzaju spotkań, prezentacji, zebrań, szkoleń, czy warsztatów.

O walorach hotelu na spotkania konferencyjne decyduje nie tylko ilość sal, ale również ich wyposażenie. Powinny być one zaopatrzone w udogodnienia, potrzebne do prowadzenia profesjonalnej konferencji, takie jak: nagłośnienie, flipcharty, projektor multimedialny, ekrany, bezprzewodowy internet, mikrofony, mównica. Atutem dodatkowym będzie na pewno dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia sali. W trakcie konferencji potrzebna jest chwila odpoczynku, podczas której oferuje się najczęściej aromatyczną kawę, niewielką przekąskę słodką, wytrawną  lub owocową. Na życzenie organizatora hotel może zorganizować także przerwę tematyczną, na przykład związaną z morskim regionem lub inną.

zalety z konferencji nad morzem

Wypoczynek w hotelu nad morzem

Luksusowe apartamenty i komfortowe pokoje winny zapewnić wygodny nocleg. Ważne jest również przygotowanie kilku wariantów menu obiadowego lub na kolację oraz przerw kawowych. Niektóre z hoteli oferują dopasowanie charakteru menu do tematu spotkania, na przykład włoskie, egzotyczne, kaszubskie lub inne w zależności od życzenia organizatora, podkreślające treści merytoryczne poruszane w trakcie konferencji. Stanie się ona wtedy niezapomnianym źródłem doznań nie tylko w zakresie wiedzy, ale również smakowych.

Rozrywka w obiekcie konferencyjnym nad morzem

Wieczorami w ofercie wielu hoteli na konferencje znajdują się okolicznościowe imprezy. Warto wybrać miejsce mające do dyspozycji uczestników konferencji centrum fitness oraz basen, które pozwolą w przyjemny, relaksujący i pożyteczny dla zdrowia sposób spędzić czas po pracowitym dniu. Dla uprzyjemnienia pobytu proponuje się gościom rozbudowaną ofertę takich atrakcji jak: bilard, SPA, tenis stołowy, ziemny, kijki Nordic Walking, rowery, salę klubową lub business room. Niektóre z hoteli oferują także na życzenie organizatora: loty balonem, paintball, quady, zoorbing, aerobic lub aqua aerobic, ognisko, bankiet, karaoke, występ kabaretu i wieczory tematyczne, na przykład kaszubski, morski, orientalny, hawajski, hollywood i wiele innych, a także wieczory taneczne. Atrakcje pozwolą zrelaksować się uczestnikom konferencji, zintegrować z innymi i choć na chwilę oderwać od zawodowych obowiązków.

Hotele nad polskim wybrzeżem oferują połączenie spotkania konferencyjnego z rekreacją i dzięki temu są miejscem najczęściej wybieranym na tego typu spotkania.